• Numai online

Pachet BASIC 1

95,20 lei

UPCON - Management centralizat pentru echipamente fiscale DATECS și TREMOL

Abonament pentru o casă de marcat pe o perioadă de un an de zile.

Operațiuni cu echipamentele fiscale și funcționalități incluse în licență:

• verificare status și identificare probleme de funcționare
• sincronizare timp sistem
• descărcare fișiere XML
• procesare și salvare bonuri în baza de date (1)
• generare rapoarte
• returnare total case
• interogare Jurnal Electronic
• generare statistici generare (1)
• generare statistici pe locații (1)
• generare statistici tranzacții Exchange (2)
• driver pentru echipamentele fiscale gestionate în aplicație (3)
• semnătură olografă digitală (4)

(1)  Modul Statistici inclus
(2)  Modul Statistici + Exchange inclus
(3)  Modul Fiscal Driver inclus
(4)  Modul Semnătură digitală inclus

Statistici
Fiscal Driver
Semnătură digitală
Cantitate

Ultima dată când acest produs a fost adăugat la coș: 23.01.2024

 

Termeni și condiții

 

Politica de livrare

 

Politica de returnare

UPCON este o platformă de management centralizat pentru echipamente fiscale DATECS și TREMOL și este compusă dintr-o aplicație web, centru de comandă și de gestiune pentru echipamentele fiscale și o aplicație agent care rulează ca serviciu pe sisteme de operare Windows, utilizată pentru comanda și controlul echipamentelor fiscale.

Aplicația web UPCON permite lansarea, în paralel, de operațiuni cu echipamentele fiscale și relevă, în timp real, statusul curent al feicărei etape finalizate sau în curs de finalizare. La un click distanță, se poate verifica starea de funcționalitate, se poate sincroniza timpul sistem, se pot descărca fișierele XML, se pot extrage bonurile din fișierele XML care apoi se salvează în baza de date sau se poate genera automat declarația A4200 pentru toate echipamentele fiscale.

Platforma web UPCON poate fi accesată la adresa https://my.upcon.ro.

Agentul software este aplicația care interacționează cu echipamentele fiscale și se conectează la echipamente fiscale DATECS și TREMOL care dispun de port LAN (DATECS DP-150, DP-25, DP-35, WP-500, FP-700, FP-800 etc. și TREMOL M20). Conectarea la echipamentele fiscale se face direct prin conexiuni de rețea și utilizează un protocol de comunicație care respectă specificațiile puse la dispoziție de producătorul echipamenelor fiscale.

UPCON Fiscal Driver este o aplicație desktop de tip driver pentru case de marcat și imprimante fiscale DATECS și TREMOL, constituită ca interfață între un software de gestiune/facturare și echipamentul fiscal. În plus, aplicația permite comanda și controlul echipamentelor fiscal dintr-o aplicație mobilă/web care rulează oriunde în Internet prin intermediul serviciului UPCON Web API Cloud. Comenzile pot fi trimise în clar sau în mod protejat (cifrate), pentru asigurarea unei protecții suplimentare a datelor tranzitate.

Aplicațiile UPCON Fiscal Agent și UPCON Fiscal Driver pot fi descărate de la adresa https://upcon.ro/download.html.

Prin intermediul aplicației web poate fi consultat Jurnalul Electronic al unei case de marcat sau al unei imprimante fiscale și se pot retipări bonuri direct pe echipamentul fiscal.

O aplicație externă poată interoga un echipament fiscal prin intermediul serviciului Web integrat în agentul software. Astfel, dintr-o aplicație externă se poate interoga totalul unei case de marcat sau se poate retipări un bon pe echipamentul fiscal asociat.

Principalele beneficii aduse de platofrma UPCON în interacțiunea cu echipamentele fiscale sunt:

• poate gestiona un număr oricât de mare de echipamente fiscale;

• casele de marcat și imprimantele fiscale pot fi organizate logic pe grupuri;

• comunică direct cu echipamentele fiscale compatibile (fără alți intermediari, fie ei alte aplicații software sau drivere) prin conexiuni LAN;

• accesează echipamentele fiscale de la distanță (remote);

• automatizează interacțiunea cu echipamentele fiscale;

• procesează în paralel operațiunile cu echipamentele fiscale;

• operațiuni suportate: verificare status, sincronizare timp, descărcare fișiere XML (fișiere .p7b), extrage bonurile din fișierele XML pe care le salvează în baza de date pentru utilizarea ulterioară a acestora la generarea de analize și statistici, generare declarație A4200 (fișiere .pdf), calculare total case, interogare Jurnal Electronic.

Platforma UPCON integrează aplicația UPCON Digital Sign de semnare a documentelor PDF cu o semnătură olografă digitală preluată prin intermediul unei tablete cu touchscreen sau cu ajutorul unui pad de semnătură digitală. Aplicația poate prelua și salva într-un document PDF o listă de acorduri specifică fiecărui tip de document în parte.

Licența este generată pe baza CIF-ului firmei beneficiarului și este asociată unui cont de utilizator înregistrat în platforma web https://my.upcon.ro.

Pentru mai multe detalii accesați https://upcon.ro.

Pachet BASIC 1

Specificații

Număr maxim
1
Durată contract
1 an

Referințe specifice

Produs nou
Comentarii (0)
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.