Activare/Livrare licență

Plata licențelor achiziționate se realizează prin transfer bancar sau online, cu cardul bancar.

Activarea licenței cloud / Livrarea licenței standalone se realizează, de regulă, în 1-2 zile lucratoare după confirmarea plății.

Activare licență

Înainte de activare, cumpărătorul este invitat să-și creeze un cont de utilizator în aplicația web a platformei software UPCON, la adresa https://my.upcon.ro. După crearea contului, utilizatorul este redirecționat automat într-o pagină de inițializare unde va introduce datele firmei, respectiv numele, CIF și numărul de înregistrare în Registrul Comerțului, plus alte câmpuri printre care și date de contact precum numărul de telefon și adresa de email. Numele și CIF firmă sunt câmpuri pe baza cărora se va genera licența de utillizare a aplicațiilor din componența platformei software UPCON.

După crearea și inițializarea contului beneficiarului, activarea licenței de utilizare a aplicațiilor din componența platformei software este efectuată de către un reprezentant al UPCON, fără a fi necesară interacțiunea cumpărătorului pentru realizarea acesteia. La generarea licenței se va ține cont de tipul de licență achiziționat, astfel încât beneficiarul va avea acces la un set de funcționalități conforme cu descrierea pachetului de licență la momentul cumpărării. Pe durata contractului beneficiarul va beneficia gratuit de actualizările efectuate în platforma UPCON la funcționalitățile pentru care are drept de utilizare conform licenței.

După activare, beneficiarul licenței este înștiințat despre acest fapt pe adresa de email asociată contului acestuia din magazinul online store.upcon.ro. Conținutul mesajului email va include caracterisiticile licenței, inclusiv data de expirare.

În data de 15 ale ultimei luni acoperită de contract, beneficiarul va primi un email cu un link de plată pentru reînnoirea contractului pentru o perioadă de încă un an. Neefectuarea plății de către beneficiar va conduce la blocarea accesului acestuia la funcțiile aplicației după expirarea contractului anterior. Datele procesate de beneficiar prin intermediul platformei software UPCON vor fi păstrate încă trei luni după expirarea licenței, timp în care acesta are posibilitatea de reînnoire a contractului. După cele trei luni de la expirarea licenței, datele vor fi șterse automat.

Livrare licență

Licența standalone este asociată licenței de utilizare a aplicației UPCON Fiscal Driver care va rula independent de platforma web UPCON.

Licența standalone constă într-o secvență text neinteligibilă, denumită cheie de activare, care se încarcă complet, așa cum a fost primită, și se aplică în aplicația UPCON Fiscal Driver de către beneficiar. După validare, aceasta va fi salvată automat în setările calculatorului, astfel încât la fiecare pornire a aplicației, aceasta va prelua și va valida automat cheia de activare care va permite utilizarea funcționalităților pentru care beneficiarul are drept de utilizare conform licenței.

Înainte de livrarea licenței de utilizare a aplicației UPCON Fiscal Driver beneficiarul va furniza reprezentantului UPCON desemnat, la adresa email office@upcon.ro, numele și CIF firmă, precum și seria și numărul fiscal ale casei(lor) de marcat și/sau ale imprimantei(lor) fiscale pentru care se dorește licențierea aplicației pentru fiecare dintre acestea, în vederea generării cheii de activare. Pentru mai multe echipamente fiscale se poate genera și furniza beneficiarului o singură cheie de activare pe care o va aplica în toate instanțele aplicației UPCON Fiscal Driver care deservesc, fiecare dintre acestea, unul dintre echipamentele fiscale pentru care s-a achiziționat licența.

După generare, licența va fi livrată beneficiarului pe adresa de email asociată contului acestuia din magazinul online store.upcon.ro.